czwartek, 4 sierpnia 2016

Od Xavier'a CD Erin

Ogarniała mnie wszechobecna nuda. Postanowiłem więc odwiedzić Erin, która 4 dni temu miała wypadek. Bywałem u niej codziennie, ale dotychczas spała. Ciekawe czy teraz się obudziła. Wyszedłem z pokoju i skierowałem się do szkolnego "szpitala". Otworzyłem powoli drzwi. Nawet jeśli odzyskała przytomność pewnie śpi. Poza tym inni śpią. Gdy wszedłem do pomieszczenia, zdziwiłem się. Erin siedziała na łóżku.
- To ty - powiedziała cicho.
- Tak, jak widać to ja - powiedziałem zdobywając się na uśmiech.
- Ile leżałam? - zapytała obojętnie.
- Cztery - odpowiedziałem.
Przez twarz dziewczyny przemknął wyraz zdziwienia, ale szybko zniknął.
- Aha - odrzekła.
- No to ja już zostawię cię w spokoju, musisz być yyy... Zmęczona - wymyśliłem na poczekaniu, widząc, że dziewczyna ma mnie trochę dość.
Odwróciłem się szybko i skierowałem w stronę drzwi.

<Erin?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon

Szablon ten jest autorstwa Jill ze strony Zaczarowane Szablony. Przepraszam, że nie wpisałem się na listę pobierających jednak nie mogłem jej nigdzie znaleźć. Jeżeli przeszkadza ci to, że użyłem twojego szablonu to szczerze przepraszam i mogę go zmienić.
Link do bloga Zaczarowane Szablony

Popularne posty