piątek, 22 lipca 2016

Od Beck'a CD Katfrin

- Czy teraz wyjdziesz? Czy może lubisz widok krwi? - zapytała.
Przypatrzyłem się dokładnie metalowej żyletce, po czym zaśmiałem się pod nosem i powiedziałem:
- Jesteś żałosna.
Bardzo rzadko zdarza mi się powiedzieć złe słowo o dziewczynie, ale tutaj nie mogłem się powstrzymać. Popatrzyła na mnie tak jakby chciała zaraz pochłonąć moją duszę i zaciągnąć ją siłą do piekieł na wieczne spalenie.
- Czyżbyś nie przyjmowała krytyki? Brak dystansu do siebie? - popatrzyłem na nią uśmiechając się szyderczo.
Dziewczyna gwałtownie wstała i podeszła do mnie z żyletką w ręce.
- Zaczynasz mnie naprawdę wkurwiać wiesz? - powiedziała ze złością.
Prychnąłem pod nosem. Poprawiłem włosy i mówiłem dalej:
- Musisz być naprawdę słaba żeby tego używać. Co ty jakieś emo lub ch*j wie co?
Dziewczyna nie wytrzymała walnęła mnie pięścią w brzuch aż się skuliłem, ona odeszła na parę kroków.Zacząłem się śmiać i plunąłem na bok, po czym powiedziałem:
- Przesadziłaś dziewczynko.
Po czym agresywnie zacząłem iść w jej kierunku z zaciśniętą pięścią, ale tuż prze nią się zatrzymałem. Nie jestem babskim bokserem. Patrzyłem na nią z góry, z dalej zaciśniętą pięścią. Jednak westchnąłem i rozluźniłem rękę. Skierowałem się w stronę drzwi z myślą - szkoda czasu. Będąc już przy drzwiach usłyszałem jej szyderczy głos:
- Tchórz.
Uśmiechnąłem się pod nosem i odwróciłem.
- Ja? Tchórzem? I mówi to dziewczyna trzymająca żyletkę w ręce? "Ojej... nie radze sobie z problemami, potnę się przecież to takie fajne" - zacząłem ją przedrzeźniać. - Sory, dziewczynko ale dla mnie tną się tylko słabi albo homosie, ci to dopiero mają gówna w głowie.

Katfrin?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon

Szablon ten jest autorstwa Jill ze strony Zaczarowane Szablony. Przepraszam, że nie wpisałem się na listę pobierających jednak nie mogłem jej nigdzie znaleźć. Jeżeli przeszkadza ci to, że użyłem twojego szablonu to szczerze przepraszam i mogę go zmienić.
Link do bloga Zaczarowane Szablony

Popularne posty